idag

asså idag har de varit ganska händelserikt, de började med att jag var tvungen att göra i ordning mig på en knapp halvtimme plus packa för att jag skulle hinna med en buss in till stan, för att jag skulle till lisa^^
hos lisa hade niclas sovit så jag fick träffa honom^^ de va lite skojsigt:P
sedan bar de av till centralen för mig och lisa fast påvägen så hände de att först så blir lisa klämd i hennes egna portdörrXD vilket var extremt roligt!!:D sedan så var de så att hon hade glömt busskortet hemma så vi fick vända om hem igen och till sist så fasnade hon med nycklarna i dörren, elr. de va snarare nyckelbandetXD också extremt roligtXD och sedan så kom vi iväg ordentligtXD haha:P väl på centralen så sms:ar josse och säger att vi måste rädda henke från nå fjortisarXD tills hon kmr ditXD faast de gick inte så bra för vi hitta inte henke, sen när josse kom då hitta vi honomXD så vi fyra rulla sedan vidare till skidbytarboden fast vi hitta inte riktigt, haha, tre "blondiner" ska hitta i stanXD funkar inte så bra och henke kunde inte direkt hjälpa tillXD men vi hitta tillslut när pappa kom och mötte oss typ:P
då jag fick egna skidor!:D jättelycklig^^
efter de gick vi tillbaka till centralen och mötte henkes polare och därifrån så åkte jag, josse och lisa till sergel på bio^^ vi mötte fredrik där^^
vi såg på madagaskar 2!! den va asroligXD hahahaXD
efter de drog vi hem.
nu sitter jag här^^

en sak som jag lite stör mig på är blondinbella som tydligen driver sveriges största blogg, vilket jag inte fattar hur man lyckas med. men men. asså de jag stör mig på att hon har så himla små vardagsproblem och inga riktiga problem. asså hon verkar så ytlig av att döma hennes blogg. hon skriver om hennes fabulösa liv på stureplan-.- men vad vet jag, har ju aldrig träffat henne så. 

aja de va allt! byeee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0