jahaa

nu är allt över, vet inte riktigt, känns inte som om de är ett nytt år.
inget party alls på nyår. astråkigt.
jag hoppas att detta år blir bättre. hoppas att ingen dör.
om någon gör de. jag lovar jag tar självmord. förfan vad jag hatar döden.
hösten 2007 mormor dör.
hösten 2008 morfar dör.
vem är på tur?
jag orkar inte med det. så jävla jobbigt.
jag försöker att leva ett bra liv men vfan de går inte.
de går inte en dag utan att jag tänker på mina morföräldrar.
jag är hela tiden orolig för vem som ska dö nästa gång.
jag har lärt mig att inte ta någon förgivet att dom alltid kmr att leva, utan att dom
faktiskt kan dö. hemskt.
jag saknar dom båda otroligt mkt.
may they allways rest in peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0