min låt...

Lycklig
Av: Sandra blomqvist


jag går sakta genom natten
himlens mörk lyses upp av stjärnorna små
jag förundras av hur himlen kan vara så vacker

mina tankar faller på dig
jag tänker att du just nu ser ner på mig
och jag önskar att du var här
men även utan dig här så ler jag i bara tanken på dig


jag låter tankarna ta vid
jag låter dig bli till liv igen
i mitt huvud är du där framför mig
du står där och ler mot mig
jag är så lycklig

en tår faller ner för min rosenröda kind
jag ler fortfarande jag saknar dig så
du säger att allt är bra att du alltid är med mig

du försvinner när jag tillbaka till verkligheten går
en bänk, jag sätter mig på den och jag åter igen ser dig
leendet du lyser natten upp med
jag känner värmen i den kalla natten


jag låter tankarna ta vid
jag låter dig bli till liv igen
i mitt huvud är du där framför mig
du sitter där och ler mot mig
jag är så lycklig


jag vet att i dom mörkaste tiderna
att du alltid kommer till mig
jag behöver inte vara rädd längre
det ända jag gör är att

jag låter tankarna ta vid
jag låter dig bli till liv igen
i mitt huvud är du framför mig
du är där och ler mot mig
jag är så lycklig

KOMMENTERA GÄRNA LÅTTEXTEN!


Kommentarer
Postat av: Joakim Blomqvist

Den va bra.

2009-01-31 @ 23:26:38
Postat av: maggie

den va bra.. lät som om den va till din mormor typ...

2009-02-01 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0