söndag

idag har de inte hänt mkt alls. har bara slappat.
varit på datorn. chillat helt enkelt. jag saknar min underbara maggie, måste träffa henne:)
sen måste jag berätta om helgen lite^^
i söndags var jag i sickla och då fick jag sms från lisa om jag var vakenXD vilket jag uppenbarligen var:P hon fråga vad jag gjorde och bla bla blaa. sen så kom hon till sickla och vi gick runt lite och tog en lunch. sen efter de så bestämde vi att jag skulle sova hos henne och vi åkte hem till mig och jag packa ihop lite grejor.
vi åkte sedan in till stan till henne. vi var ensamma hemma, något skönt. som vanligt så hade vi jättekulXD
var sent uppe också men de är ingen nyhet:P asså tiden a flög iväg och den var plötsligt fyra:P fast jag slumra till innan dess och vaknade sedan men så somna jag om igen:P
vi typ vakna mellan halv tolv och halv ett. sen så efter att vi ätit frukost och tittat på tv så färgade jag lisas hår! fett skojsigt, men mkt hår:O hahaXD sen så gjorde jag i ordning mig och drog hem och var hemma ca sex-tiden.
sen en timma senare så fick vi gäster vilket jag inte var så pigg på, var något trött-.-
klara mig i alla fall igenom kvällen.

nu sitter jag här och orkar inte skriva meer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0