tisdag

idag har de inte varit någon märkvärdig dag-.-  fast det har varit en tråkig dag så har jag varit på bra humör:D jag har liksom varit glad^^
kändes ändå som en helt okej dag! efter skolan när vi sku åka hem så på bussen så prata jag i hundranittioXD haha, snacka om att folk vart irreterade! sen så kunde jag inte sluta skratta! jag skratt åt aallting som lisa saaaXD
sen börja hon sjunga på en låt från madagaskarXD "hon ska va stor, hon ska va mullig, hon ska va tjock" hahahhahahahahaXD jag nästan ramla ur bussen när jag skulle gå av i slussenXD sen så lugna jag ner mig, hihiiii

sen måste jag bara säga en sak!
jag hatar alla människor som går på andra för deras utseende! hatar det! dom går liksom på folk för att få sig själva att känna sig bättre! men gissa vad, det är dom inte! dom är bara så mkt sämre och dom är ingenting! att sjunka så lågt är så jäkla dumt att göra. det är patetiskt och omoget! och för er som är såna människor, ni ska veta att jag hatar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0