fel

asså, var så himla trött i fredags så jag är ledsen för de inlägget. my bad.
har sovit tolv tim de två senaste dygnen så a, jag var nog trött efter denna vecka.
nu är jag på bättre humör och jag längtar till midsommar då jag ska till dalarna med Lisa och Maggie!!!!!:D:D:D:D
snacka om kul vi kommer att ha! höhö:P
sen ska jag till liseberg efter midsommar med familj^^ de ska bli skitkul och vi ska till kolmården också, tror de stavas så men inte säkerX) jaa, vfr inte fortsätta rabbla upp hela mitt sommarshema dåra, jag ska kanske en vända ner till skåne till josses landställe:D hoppas de går att ordna och sen så ska jag till finland som vanligt och de är alltid lika kul^^
kanske tar en sväng ut till lisas landställe, man vet aldrig:D juste, sen ska de målas också invändigt och de ska flyttas in till mitt nya rum:D jag kommer en en gång ha en inflyttningsfest:D weeei!
ska väl bara slappa också i sommar något:D bara vara liksom och njuta av sommaren, om de nu blir något bra väder.
nu är de bara regn men de såg ut att bli bättre på tisdag, till och med sol kanske:D weeei!
de är väl typ min sommar, hoppas på att få träffa beatrice också i sommar:O måste göra de för det är snart ett år sen:S saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0