förra veckan

nu har jag äntligen orken att skriva om förra veckan lite mer. de började med balen på måndagskvällen och snacka om att de va fart, elr. ja, inte så mkt fart på de hela men en del:P lärare dansande på stolar, elever dansande på stolar. hmm, ja de var då roligt^^
den kvällen kmr bli ett minne för livet:P
på tisdagen så var de klassresa till gotland. båten gick elva. på båten var de lugnt och somna väl en stund. på gotland var de fint väder när vi kom på tisdags eftermiddagen då vi var tvungna att gå två kilometer med all vår tunga packning. skitjobbigt!
nåja, sen hela resan tyckte jag att den var lite dåligt planerad, hade behövt en kvinnlig lärare med och inte bara manliga.
vi hade i alla fall Anna och Inga:) som var btw Maggies mamma och Martins mamma.
på tisdagen så hyrde vi cyklar och på kvällen cykla ett gäng ner till en hyrbutik för att hyra film då jag hyrde fem filmer.
på onsdagen var de inte särskilt bra väder så då gick vi på förmiddagen på museum i visby men på eftermiddagen så klarnade det upp och vi hade då fri tid till att göra vad vi ville. jag, Maggie och Jennifer satte oss vid glassbaren i hamnen och tog varsin glass, sedan så cyklade vi till en damm i närheten och satte oss i solen. vi mötte sedan upp Anna vid glassbaren då hon ville också ta en glass:)
på torsdagen cyklade vi hela vägen till lummelundagrottorna, vilket var 24 km fram och tillbaka:O snacka om att jag var slut! jag gick aldrig in för att jag var så trött asså. somnade ute i solen faktiskt:O

sen var de hem till vandrarhemmet som vi bodde på som hette rävhagen. ja, asså nätterna var ganska sömnlösa(a) höhö. typ satt uppe och pratade:P

på torsdagen så var de hem med båten igen och snacka om att jag var trött:O somna dåra:P var väl hemma vid halv elva elr. nåt den kvällen. på fredagen skulle man upp till skolavslutningen-.- skittrött var jag också. men men , man gick ju ut nian!!:D:D weeeii!!
nu har de gått ett tag sen fredagen och förra veckan och jag håller fortfarande på att vila upp mig, sover runt elva tolv tim under nätterna nu:O brukar sova typ nio tim:O
på torsdag så ska jag till Dalarna med Maggie och Lisa!!:D:D snacka om att vi kmr ha kul där uppe!:D Jag åker hem på måndagen för på tisdagen så åker jag med pappa och co till jönköping för att därifrån åka till liseberg:D ska typ gå på liseberg i TVÅ dagar! Helt sjukt roligt:D
nåja, de var allt, imorn åker jag till maggie för att sova över till torsdagen:)


Pussy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0