orkar inte

okej, nu har veckan gått och det har varit bal och klassresa. allt har varit till större delen lyckat. jag har haft kul i alla fall.
och idag gick jag ut nian, känns konstigt, roligt och sorligt på samma gång. vet inte riktigt vad jag känner.

just nu känns de som om jag inte orkar med något alls. är trött och ledsen bara, vet inte vad jag ska göra över huvud taget. vet inte vad jag vill. jag behöver vara för mig själv nu för ett tag för att samla mig. jag tror inte jag klarar av att vara med kompisar just nu, men samtidigt så vill jag det men ändå inte. det är bara jag som fattar detta.
jag ärligt talat inte riktigt vfr jag gråter, elr. jo på sättovis men de kan jag inte säga. kan också vara för att jag är så trött.
är så trött på att vara såhär, är så trött på att folk ska behöva vara ledsna och deppiga, de känns så jävla piss.
vill bara att allt ska vara bra och att ingen är ledsen för en gångs skull.
nu får de vara nog, jag kan inte längre finnas där hela tiden, jag måste få känna att jag är glad och lycklig.
jag har försökt, verkligen, men det går inte längre för jag mår bara själv dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0