orkar inte

orkar inte skriva om finland, har haft ont i huvudet hela dagen och den ger inte med sig-.-
asså vi gör fan ingenting i skolan nu, har inte arbetat alls i skolan de två senaste dagarna, har typ inte haft något att göra.
fattar inte vfr jag går i skolan när jag ändå inte har något att göra.
är typ klar med allt förutom no men annars är de klart!:D fick veta idag att jag får MVG i musik!!:D:D
trodde jag skulle få VG men nej, jag var tydligen bättre än sååå:D:D blev så himla glad:D

hmm, ett problem jag känner att jag har är att jag inte har någon kille. vet inte vfr men jag är typ beroende av att ha en kille, men de är också de att jag är rädd för att bli sårad igen. senaste gången jag tog chansen att låta mig själv bli kär så blev jag sårad, igen. vet inte om jag kan lita på en kille igen, att jag inte blir sårad igen.

// sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0