en konstig dag, elr. jag vet inte

dagen har väl varit i huvudsak okej, har inte hänt så mkt, elr. jo, jim gör en massa bortförklaringar.
men de är inget att prata om här.
de har varit vanliga lektioner, men jag smet lite från no:n och musiken, fast musiken den har jag nästan klar:)
hmm, jag vet inte vad jag ska skriva om idag, de är fyra dagar kvar nu till egypten:) lite najs!:D
jag saknar rille otroligt mkt:/<3

maggie snälla, du är en så underbar person och jag måste säga att du verklgen inte förtjänar de här, du ska inte ta på dig skulden för något som inte är ditt fel! du ville inte så vfr ska du få skulden? du mår bara sämre:( de vill jag verkligen inte att du ska göra, du ska intala dig själv att det är INTE ditt fel! säg de flera gånger till dig själv, de kanske blir liiite bättre, elr. mkt bättre, men det är bra att göra de:) det är absolut inget som helst fel på dig alls! du är underbar, söt, omtänksam och framför allt en jättebra kompis för du stöttar dina kompisar och ibland kanske du sätter dig själv åt sidan men du måste tänka på att sätta dig själv i centrum:) för det förtjänar du så otroligt mkt! du är värd allt och mer! för du är en så underbar person som har haft otur i livet men jag vet att du kmr klara det! du är så stark:)
du finns i mitt hjärta forever<3
// din sandra B.

puss'

Kommentarer
Postat av: maggie

älskar diig gumman <3

2009-03-31 @ 22:33:24
URL: http://maggie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0