en underbar fredagseftermiddag

dagen har inte varit så intressant, bara vanliga lektioner så där finns inte så mkt att berätta om.
däremot eftermiddagen var däremot händelserik.
jag var med rille och vi myste och nu heter jag ulla berta karlsson, ni som känner mig vet vad de har för innebörd.
ja så sant såå, vi myste ganska bra:) asmysigt var det:P
nu får jag inte träffa honom på två veckor:( visst kmr jag klara mig men jag kmr ju sakna honom så otroligt mkt:(
när jag kmr tillbaka från egypten så ska vi minsann träffas så fort som möjligt:)

hade inget mer att skriva idag.

puss'

Kommentarer
Postat av: Anonym

i choocktillstånd nästan ^^

hahahaha , du heter ulla berta karlsson!

vilket vackert namn ;)<3

2009-03-27 @ 21:02:45
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0