fredag... hittills

ja då var de sista skoldagen på veckan:) jätteskönt faktiskt:D
dagen var så här att de började med att jag till och med vaknade före klockan;O
sen var de upp och göra i ordning sig och dra till slussen där jag mötte upp Josse^^
vi drog till konsum för att handla lite smått och gott till nationella;)
väl på skolan så började de med nationella, de gick sådär, hörförståelsen var lite jobbig, det gick väldigt snabbt:S
sen var de chill, de var bara idrott och sen skulle jag ha haft två tim no, men den vart inställd!!:D:D jippiii!
på idrotten så kasta fredrik freesbe, vet inte hur de stavas men men, han kastade på mig;O i huvudet också:O men jag var inte så oskyldig(a) hihiii. jag hade också kastat på honom(a) men sen så jagade han mig:O inte shyysst;( (a)
nåja, sen i slussen så blev de till att handla middag, och de gjorde jag med Maggie och Josse:D de va lite skoj att få hjälp! tack Maggie och Josse^^
efter de blev de till att stå och vänta på Lisa men efter ett tag var Maggie tvungen att gåå:( då var de ba jag och Josse kvar och vi väntade en liten stund till och sen kom Lisa;D
hon följde med mig hem och ska sova häär:D Josse skulle hem och vänta på på henke:)
så nu är jag här hemma med Lisa;D
HAHAH!  fick just höra något roligtXD morris fråga mig om jag ville ha trekant med honom och LisaXD HAHAHHAHAHAH
BTW så hade såklart jag och Lisa skitkul på vägen hemXD

haha! jag kunde inte gå rakt när vi skulle gå från bussen hem till migXD HAHAHHAH folk trodde säkert att jag var fullXD


men men de va dagen fram tills idag, kanske skriver senare, om inte så skriver jag imorn^^

Puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0