godmorgon!

godmorgon alla!
nu sitter jag här på morgonkvisten och jag börjar inte förrän tio över tolv:O
så jag behöver inte åka förrän elva härifrån-.- ska nog bara titta på tv nu och sedan
fixa i ordning mig in för skolan:)
dagen dåra är följande, först så har jag svenska, so och sist mentorstid sedan slutar jag^^
efter skolan tror jag att jag ska hem om inte jag ska träffa rille, får se hur de ser ut senare, inget säkert:/
vid fem ska jag i alla fall vara på ica i mölnvik för att gå på en gruppintervju för sommarjobb hos ica^^
sen kmr jag typ hem vid nio elr. nåt^^
ja, de är vad jag kmr göra idag, om de nu inte dyker upp något oväntat under dagen:)
skriver om jag hinner ikväll annars så blir de imorn:)

puss puss
seyaa'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0