helgen

nu har ännu en helg gått och herre gud vad de går snabbt!:O
i fredags så var jag bara hemma och kolla på tv, inget särskilt
igår så var jag hos maggie med lisa och så var amanda, alex lillasyster på 14 år tror jag de va.
vi kollade på film och blåste en massa ballonger, hela vardagsrumsgolvet var fullt med ballonger, avlånga och vanliga runda:D de va fett skoj! sen var vi ute ett tag och kasta en stor frezebee:P de va lite kul men de va också kallt!
crippe, han gav ut mitt nr till någon kompis som heter kalle, för han tyckte att jag behövde en söt kille men jag sa att jag redan hade en söt kille på gång:) och de vet ni som känner mig vem de är, för er som inte vet så heter han rille:)
crippe trodde jag och lisa var fulla, men jag vet inte vfr jag alltid låter full i telefon-.-
när vi kom in så kollade jag och lisa på film medan maggie och amanda satt i köket och prata. lisa somna typ vid ett elr. nåt, sedan så somna jag vid tre tiden tror jag de va.
vaknade vid kvart i tio av att jag fick sms av adde-.-  jag hade sms:at honom vid halv två på natten och han svarade först då-.-
först vid ett så blev de frukostX) och vid tre så åkte jag och lisa hem, hon hoppa av vid gullmarsplan medan jag fortsatte till slussen. fick sedan skjuts hem av mamsen^^
nu sitter jag här och har nyss ätit middag, och ska snart avsluta för att packa och lägga mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0