idag!:D

ja idag var de först skola dåra, fast började först vid tio över tolv(a) jätteskönt att få sova lite:)
i skolan hände inte så mkt.
efter skolan var de in till stan som gällde, och de med ingen mindre än Lisa:D
vi var på gina typ en timme:O okej kanske inte riktigt en hel timme men länge i alla fallX)
jag hade beslutsångest och kunde inte bestämma mig för vad jag skulle köpa, velade fram och tillbaka
mellan olika klädesplagg och prövade en hel bunt med kläderXD men tillslut så bestämde jag mig för en
kjol, och jag är typ kär i den kjolen:D
efter gina så skulle vi ner till stora h&m vid plattan men en sväng in på ohio först blev de allt:P
sen så blev de h&mX) där jag prövade måånga bh:ar men hittade ingen som jag gilladeX( aja, var nog inte så
nödvändigt med de.
nästan klara var vi när vi skulle in på ur&penn där jag köpte ett halsband med en boll på och ett par örhängen
som var G-klav:) sist men inte minst, elr. de var nog den minsta, vart de punk shop, lisa skulle köpa pirceringar
till läppen:)  och sen orkade vi inte mer så vi åkte hem och allt detta tog ungefär två tim, lite mer kanskeXP
det var rooligt i alla fall!:D
hmm, något mer att skriva om?

ja imorn är de nationella i engelska mellan nio och tolv, måste köpa något att ha med att äta, plus sudd.


ne nu ska jag kolla på criminal minds!
// seyaa


min kjol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0