lördag/söndag

ja, igår så gjorde jag inte så mkt på dagen men senare på eftermiddagen så drog jag till lisa och jag sov även över där:P
vi hade jätteroligt:D jag kunde inte andas i mellan åt för att lisa var så roligXD haha!
vi typ åkte till slussen för att köpa film på konsum, de var den närmaste konsum som de fanns film på^^
vi köpte american pie thesen vid  wedding och band camp!:D de va skitroligt, fast vi såg bara the wedding igår sen såg vi den andra idag^^ sen typ vid tolv så ställde vi fram klockan en timme:O de är fett jobbigt, för man blir så trött-.-
lisa somna väl halv två, två tror jag medan jag låg och smsa med adde till halv tre^^
vid fyra ringer de på lisas mobil och ljudet var på:O hon märker inget men jag vaknar och går upp och ser att de va morris;O jag tryckte på upptaget och sen så stängde jag av ljudet och gick och la mig^^
sen vid sju tiden så kolla jag mobilen och jag hade fått tre sms:P men jag bara la ifrån mig den och fortsatte och sova.
vid tio smsar maggie och då frågar hon om hon kunde ringa lisa och jag sa visst hon behöver ändå väckas(a)
lisa vaknade till och vi åt och titta på film och sen var de till att göra sig i ordning för att åka hem^^ fast lisa skulle och bada så vi sällskapa till skanstull och sen så tog jag tunnelbanan:)
nu sitter jag här och skriver om allt^^


de va typ allt, ska se om rille har tid att smsa elr. o han åker skidor:/

puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0