måndag, igeeen

hejsan hoppsan i lingonskogen!:D
då var de åter måndag igen och en ny vecka-.- men nu har jag något att se fram emot tills lördag:D
då åker jag till egypten!:D woho! sommar, sol och bad hela dagarna långa i en vecka!:D
men åter till idag-.- idag har de varit en helt vanlig dag, med lektioner och så, maggie var i skolan:D
skitskoj^^ efter skolan så var de in till stan med lisa på en shoppingrunda:D fast jag hade inga pengar-.-
men de var nog bra för att jag skulle bara göra av med allt, vilket jag inte borde göra för att jag ska ha med
pengar till egypten och köpa grejor där.^^
så jag har nedräkning nu, fem dagar kvar, fem dagar kvar:D asbra^^
planet går nio på morgonen och vi ska va på flygplatsen någonstans mellan sju och åtta-.-
tidig uppgång, men men, man ska ju till egypten så:D
oh yes! steeek imorn, sol hela dagen:D

då ska jag vara somrigt klädd:D och glajjor påå:P


hörees

puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0