så jävla less på skolan

så himla less på jävla skolan, dom säger till min mamma att det inte går bra för mig i matte och att jag riskerar att inte få ett godkänt betyg, medan jag tror att de går bättre nu i matten och att jag kommer få ett godkänt betyg-.-
asså de är väl mig dom ska säga de till, så att jag jobbar på i matten ännu mera och ser till att jag får ett godkänt betyg, de är väl ändå inte min morsa som ska få veta det först, för de handlar inte om henne, det är inte hon som går i skolan, utan det är jag som går i skolan det är JAG som riskerar att inte få godkänt. borde dom inte då informera mig först? jag förstår mig inte på skolan riktigt. blir så jävla less på det bara.
inte nog med de så har skolan nu ingen kurator, för hon har gått på mammaledighet och vi får inte någon kurator förrän i april/maj, och det tycker jag är lite konstigt, asså dom ska ändå ha ett stöd i skolan för elever om dom behöver prata. jag kanske behöver prata ut för att det ska kunna gå bra i skolan för mig, och om jag inte får ut det så blir mina betyg helt fucked up och då är de skolans fel om de blir så. jag har kanske lite problem som jag behöver få ut och reda ut på något sätt för att kunna fortsätta i skolan, det är liksom en trygghet att kunna gå och prata med en vuxen som lyssnar på en och hjälper en, en person i skolan dessutom, vilket är jätteskönt att ha de så nära en.

blir så trött på skolan ibland, elr. mest hela tiden-.-  men de klagomålen man har, nej de är bara strunt, inget viktigt.
inte en jävel på skolan bryr sig om klagomålen, även om klagomålen stämmer och det är ett bra argument i det.
aja, vad ska man göra? man slutar ändå nu till våren på den här jäkla skolan! ska bli så himla sköööönt!:D
slippa helvetet!

de blev lite mer än jag hade tänkt mig:) men men, var tvungen att få ur mig allt!

puss puss
seyaa'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0