nästan två veckor sen sist!

hej hallå! ledsen att jag inte skrivit men förra veckan så var jag i ÅRE! wohoo! de va fett skoj1 en massa snygga och söta killar där uppe asså, skidlärare och liftkillar:P "dregel"
hmm, ja de var då i måndags första dagen i skolan på två veckor, ungefär, de va lite segt, hade ont i huvudet hela dagen och josse eller maggie var inte i skolan:( fett sorgset:( igår så hade jag också hela dagen ont i huvudet, och de är nåågot jobbigt, asså om man räknar bort huvudvärken så har måndagen varit helt okej:D men inte tisdagen för då var de en massa no uppgifter som man fick och som jag inte fattar:'( buhuu. hatar verkligen no, de suuuger.
idag har dagen varit okej, josse och maggie var i skolan, fast de var dom igår också men de är kul att ha dom i skolan hela tiden:D ja, de var två lärare som var sjuka så vi hade lärare lite till och från för hon var tvungen att ha en annan klass samtidigt.
 hur går livet dåra? jo, de går väl hyffsat, har inte varit jättenere men är väl de ändå lite hela tiden:/ de va ett tag sen som jag kände riktig glädje, sån där så man nästan gråter av lycka.

men men jag orkar inte vara deppig! man lever bara en gång!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0