skit

nu sitter jag på so lektionen och mår piss.
asså allt känns bara jobbigt, jag orkar fan inte göra någonting alls över huvudtaget, knappt så jag orkar skriva de här.
hela dagen har varit jobbig, asså de har inte hänt nåt speciellt men jag mår bara piss.
vill bara skippa allt och bara gå och sova, sova hela tiden, inte göra någonting alls. vill bara gråta, men de går inte, elr. jag har nästan gråtit idag men de har jag trängt undan. vill inte att alla ska se när jag gråter. de blir bara en massa frågor om vfr och grejor.  jag vet inte vfr jag gråter, jag bara mår riktigt dåligt, dessutom så säger mitt huvud att jag inte ska äta men min mage säger att jag ska äta, vet inte vad jag ska göra.
fan om jag skippar maten blir jag i och för sig smal, vilket jag vill bli men inte på de viset, fast de konstiga är att jag känner mig duktig att jag inte ätit, de kan fan inte vara bra.
asså jag skulle behöva prata med kuratorn elr. nåt men nej, skolan kan inte fixa någon ny kurator nu när hon har fått barn. vi får ingen kurator förrän april/maj:O jag kmr inte må bra av de här. jag måste få prata med någon!
skolan ska erbjuda eleverna hjälp och stöd när dom mår dåligt.
snart svimmar jag väl också-.- har inte fått i mig någon lunch, slutar inte förrän tjugo i fyra så...
aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0