söndag

hejsan hoppsan!
idag så har dagen varit ganska lugn, har tagit en sväng in till stan, där jag träffa lisa och patricia och jag skulle handla lite grejor^^ sen vart de ganska direkt hem, medan dom åkte till jakobsberg.
har varit hemma till största delen av dagen^^
hmm, vet inte riktigt vad ska skriva om idag, de har inte hänt så mkt, elr. lite har de hänt men inget jag vill skriva här(a)
haha! måste bara skriva att rille är så sööt! aaah:D jag dööör;D hahaX)
vill träffa honom igeeen:) hoppas jag kan göra de i veckan^^  de e fett jobbigt att jag inte har comviq, han har de och han har inte så mkt pengar så vi kan typ inte smsa:( tragiskt, jag borde skaffa det för de har typ alla mina kompisar;O
då skulle vi kunna smsa och ringa hur mkt vi vill, helt gratis;)
aja, tror de kanske blir de snart, hoppas på de:D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0