torsdag

hej alla!
idag har de varit en soft dag, elr. ja, de va bråk i skolan men de tänker jag inte skriva om.
förutom de har de varit bra:) jag har varit på jobbintervju på ica! de var en gruppintervju, vilket jag kände gick bra:)
nu är de bara att vänta på svar om jag får jobbet elr. inte:S
jag var där typ tre och en halv timme, men de var helt okej^^ tiden bara flög iväg:D
och nu är de bestämt att jag ska träffa rille imorgon!:D:D jag är så glad!
men jag har ett berg av skuldkänslor som är större än mount everest:( för att jag glömde att jag skulle vara med
josse imorgon:'(
jag är så ledsen josse, verkligen!
förlåt förlåt förlåt förlåt!!!

jag ska gottgöra dig någon dag! och snart ska de bli:)

puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0