allt känns bara skit

vfr händer allt mig? jag orkar inte mer. vill inte ha de så här och alla mina kompisar försvinner nu och jag får inte träffa dom förrän på måndag.
jag känner att jag inte orkar med någonting alls! vill bara ligga och sova.
de som är gjort är gjort och de kan jag inte ändra men jag kan fortfarande ångra det.
jag pratade med adde idag och de gick, hmm, vet inte riktigt, han var inte direkt på att lyssna kändes de som. verkade bara som om han ville undvika det hela.
jag mår verkligen skit nu och jag vet inte om jag kmr att klara mig igenom helgen, de känns inte som de.
har ingen jag kan träffa och prata med. alla ska åka bort.
vill bara gråta men kan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0