Balklänning, ångest!

asså idag var jag i två tim och kolla på balklänningar och visst jag hittade en massa snygga klänningar, för många:O nu vet jag inte vilken jag ska köpa!:O shiiiit!
hoppas på att få åka med josse och hennes mamma och shoppa för då kan dom säga sina åsikter, vilket nog kmr att hjälpa:) men jag säger bara att klänningarna jag hitta dom var riktigt snygga! och till ett humant pris för sådana fina klänningar, mellan 500-800 kr låg klänningarna på:) vilket var bra:) jag tror jag måste själv betala för accesoarer men min pappa betalar för klänningen:D ska nog ha en kuvertväska, funderar på en guldig, beror på färgen på klänningen och skor de behöver jag inte köpa, har redan ett par vita, guldiga och svarta par skor att välja på!:D smycken kanske behöver shoppas men de beror också på klänningens form och färg. haha, allt hänger på klänningen, men jag tycker det är lättare att jobba utifrån huvudplagget med accesoarer och skor:)
de jag har tittat på har varit främst svartvita klänningar men också lite färger:) eller också helsvarta elr. helvita.
jag hittade två jättesöta vita klänningar på sisters, dom hade inte jättemkt att välja på men de var två klänningar som var helt underbara:) där emot på MQ så var de flera snygga klänningar att välja på:) men dom affärer som jag anser hade snyggaste klänningarna var Zara och sisters elr. också MQ:P jag kan verkligen inte bestämma mig-.-
sen ska man hitta en klänning till skolavslutningen också, men den lär jag inte få betald så den får jag själv betala för. måste nog jobba ihop lite pengar i så fall, för annars räcker inte pengarna.
jaa, de är då svårt att vara fattig ungdom:P höhö, fast de är ju inge större problem, jag har ju kläder, de är bara ett problem just i nu läget då jag ska handla till skolavslutningen-.-
sen måste jag köpa en till bikini för just nu har jag bara en passande bikini och de håller inte för en hel sommar:O

måste köpa de innan vi åker på klassresa till gotland:)
jösses vad man har skrivit idag och bara om klädbekymmer:O inte likt mig, men men:)
laddar upp bild på mig när jag har hittat rätt klänning:D

Pussy'


Kommentarer
Postat av: maggie

heeej älskliingen...



ett litet tipps. du tar inte studenten! ( vit student) så köp hälst inte en vit spara det till du går ut gymnasiet om ja får komma med en synpugnt... och svart vitt e lite orginellt liksom sätt litte fäg på tilvaron.. dt blir man gladare av desutom... <3 älskar diig och saknar diig gumman...

2009-05-22 @ 11:31:08
URL: http://maggie92.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte svart heller för de är ingen begravning du ska på! och jag håller med maggie , sätt lite färg på tillvaron:))<3

2009-05-24 @ 19:45:17
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0