Finland på torsdag ffs!

ja, på torsdag då drar jag till finland och jag kmr inte hem förrän på måndag morgon:D
ska åka dit för att min kusin tar studenten, så på lördagen blir de studentfest!:D
då träffar man hela tjocka släkten, plus antagligen kompisar till min kusin^^
de blir nog roligt!^^ fast måste först köpa något att ha på mig, för jag har ingen klänning som passar:O
då köper jag nog en klänning som jag kan ha till skolavslutningen också, så blir de en mindre kostnad:)
tror jag måste jobba ihop lite pengar för att ha råd med alla grejor som jag behöver:O
äsch, de löser sig, det gör de alltid, ingenting är omöjligt:D
så finland blir de på torsdag!:D so long fuckeeeeeers:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0