från dag till dag

saker och ting kan ändras snabbt. tänk inte att du kan göra de imorgon eller nästa vecka, utan gör de nu innan de försvinner. våga ta risker lev ditt liv, man vet aldrig när livet tar slut. men lev ditt liv med förnuft och slösa inte bort de på alkohol, cigg och droger. livet är för skört att slösa bort, men du ska komma ihåg att alltid leva upp till dina drömmar och tänja på livets gränser, bara du inte ångrar det. du ska alltid testa något nytt, se om de passar dig, om inte så låt bli de sen men då vet du att du inte gillade det. jag tänker att lev ditt liv som om de vore din sista dag, för de kan det vara.
saker och ting kan ske från dag till dag, du kan ena dagen ha ett så underbart liv med pojkvän/flickvän och alla vänner vid din sida, men att de sedan kan ändras till nästa dag då pojkvännen/flickvännen kanske gjort slut och du har gjort något dumt så dina vänner försvinner. tänk alltid på vad du säger och hur du ses ochh uppfattas för annars kan de hända att saker och ting försvinner som man högt älskar. tänk på att aldrig ta en person förgivet eller huvudtaget ta något förgivet för att den personen i fråga kan lika gärna dö. 
jag har haft mina erfarenheter och tragedier i livet men att jag har kunnat lära mig av dom hade jag aldrig trott. du lär dig nog alltid av dina misstag, det är ett som är säkert. 

/ Sandra   

Kommentarer
Postat av: maggie

hallå däär lilla sööta du... om du nu skriver att man ska ts det från daag till daag o inte droga eller röka eller dricka så hmm hur kommer det sig att du druckigt? säger inte de emot sig själv?? ÄLSKAR DIIG SÖÖT

2009-05-31 @ 01:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0