gårdagens kväll:/

okej, nu ska jag skriva om vad som hände igår kväll, asså de hänger ihop med gårdagen men också en massa annat och så.
jo de var så att jag hade börjat att installera mig på den nya mobilen som jag har nu för tillfället tills min är lagad. jag kunde inte hitta mina kontakter, eller jag kom inte åt dom så jag blev bara så less på det. tillslut börja jag bara gråta, jag satt och grät i en halvtimme konstant, sedan börja de trappa av, asså jag satt väl och grät sammanlagt 45 min elr. nåt. jag kände att jag inte orkade mer, de blev för mycket, allting. asså jag känner fortfarande så, att jag inte orkar med någonting alls, att jag vill bara gråta och gråta och gråta. gråten liksom sitter i halsen hela tiden. och jag har ingen att prata med:/
tillslut så kom jag i säng vid halv tolv elr. nåt, sedan tog de ett tag att somna.  jag funderar på om jag ska gå till ungdom i gurra och prata med någon där. skulle behöva de för att lätta lite på trycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0