glömde en sak

igår skulle jag ha  skrivit också tack maggie för tipset:) glömde de:O
idag har jag ännu en dag inte gjort något, fast dagen är i och för sig inte slut men de lär väl inte hända något heller, håller just nu på att baka, igen, en kladdkaka, igen, hoppas den blir lika oslagbar som min förra:D för den förra var helt underbar och ingen kunde slå den(a) ja, den tog ju då snabbt slut eftersom den var så god:P
hmm,annars har jag inte gjort så mkt, har repat lite på min sång...
visst ja! jag är nu nästan klar med min so uppsats:D och jag började idag:O känns bra faktiskt men jag behöver hjälp med en uppgift i arbetet så den blir nog inte klar förrän imorn i skolan:) men de är lugnt, den ska vara inne på tisdag^^
juste! idag är de exakt två veckor kvar tills jag, sandra maria cecilia blomqvist, blir hela 16 år!:D WOHOO! då ska jag vara med mina kompisar:D weeei!

skriver mer imorn!
Pussy'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0