haha! femte inlägget bara idag:O

ja, jag kommer hela tiden på nya saker att skriva om, det är lite underligt för vissa dagar skriver jag knappt något för att jag inte kommer på något att skriva om, andra dagar, som idag, skriver jag massor:O
nåja, jag skriver när jag känner för de:)
nu så måste jag bara skriva om att jag har känt att jag har mått illa på morgonarna och kvällarna de senaste dagarna:S asså jag vet inte vfr, men jag hoppas verkligen att jag inte är gravid:O
inget jag vill bli i nuläget.
nåja, ska ändå göra graviditetstest nästa vecka så då får man väl se, men jag tror inte de är något, hoppas i alla fall på de.
nu när jag tänker efter så har jag mått illa efter varje gång jag har ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0