har inte orkat

jag har inte orkat med att skriva i bloggen på sistone, totalslut.
hmm, i fredags var jag hemma och hela dagen igår var jag hemma men sen på kvällen så åkte jag till lisa^^ jag höll typ på att dö för jag skratta så mkt!:O asså min mage, fick så jäkla ont!:O de var nog för att jag hade haft så tråkigt i fredags och igår på dan, hade inte haft någonting alls att göra-.- så jäkla segt de va asså:P
ja, lisa och jag kom igår under fun med att vi typ har umgåts tillsammans dom typ tio senaste helgerna elr. nåt:O helt sjukt, helg på helg på helg:O:P men vi har haft kul!:D de är ett som är säkert! de går verkligen inte en ända helg utan att vi ses, de är helt sjukt men roligt är de!:D varje gång vi ses så skrattar vi så tror vi ska kissa på ossXD skitkul!:D
igår dåra, var de inte så mkt, vi titta på film och satt vid datorn, men skrattade så vi höll på att dö samtidigt:P liksom de första jag gjorde var att skratta i tjugo min för att lisa blev så rädd när jag plinga på (hon blir i och för sig alltid rädd) nåja, jag hade haft så tråkigt så jag typ skratta åt allting kändes de som:P sen så fick lisa för sig att jag typ härma filip, fast de gjorde jag också:O höhö, hon höll på att dööö:P
haha! när vi var påväg till konsum för att handla lite så när vi gick över övergångsstället så var de en motorcykel som stod längst fram och då gasa han på precis när vi gick över så vi typ höll på att skita på oss för att vi vart så rädda:OXD
sen när vi hade kommit över så hamna lisa på marken för hon skratta så mkt och det var precis vid en restaurang och då stirra alla på henne som om hon vore ett fån:P (fast hon såg lite ut som ett fån när hon satt där på marken:P) no affence lisa(a)
ja, vi hade helt enkelt skitkul!:D

får se när jag orkar skriva igen, elr. hinner!
puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0