hejsan hoppsan!

ja, igår då var de skola till två typ, fast de enda jag gjorde var att sitta och jobba på tekniken med jennifer och vi han klart:D yääy! vår modell av vårt trädhus blev riktigt bra!:D
efter var de hem en timma sen in till stan igen och möta lisa och sen möta josse, henke, carin och ellinor! vi var på rix men de var inte särskilt kul, the voice är så mkt roligare:D  men de var kul att umgås med dom i alla fall, elr ja, henke dåra han skulle reta mig hela kvällen-.- suck.
sen var man väl hemma vid halv tolv elr. nåt och var helt slut så de blev till att sova direkt:P
idag har jag bara solat:D måste ju bättra på solbrännan så den inte försvinner:D höhö(a) ikväll ska vi ha gäster så inget åkande ikväll någonstans:)
imorn ska de bli kul för då ska jag på match med josse och henke, men antar att jag kmr träffa på annat folk som man känner:P men berättar mer imorn om de elr. så skriver jag på mändag:D

Pussy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0