Josefine<3

Josefine, du betyder mer än vad ord kan förklara. du har hjälpt mig så otroligt mkt, genom allt har du varit en av mina levande änglar. det som jag gjorde, gud jag trodde du skulle bli arg, tänk vad de var dumt av mig att tänka så, du är mycket smartare än så, du förlåter och det är jag tacksam för. du tröstar mig när jag behöver dig. jag kommer aldrig glömma minnena med dig och de kmr bli fler:) jag vet att du har haft de skit och att de är inget som bara försvinner men jag finns här för dig Josefine, för alltid<3
jag kan inte fatta att vi känt varann i tre år, tänk vad tiden går snabbt:) men det har varit tre underbara år med dig:) alla skratt och all gråt. nu när jag sitter här och tänker så är du nog en av dom personer som har gjort så att jag har stannat kvar på jorden, du har alltid uppmuntrat mig och varit där. du, maggie och lisa är mina tre ingridienser till ett lyckat liv. du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta och jag menar detta av hela mitt hjärta, inga tvivel om det.
tänk en grå och deppig dag,
går till skolan och möter dig
då blir dagen färgglad och sorgen släpper:)
tänk vad du har gjort för att få mig på humör:)
"du behöver choklad" säger du och så köper du bara de:O:)
helt underbart.
jag skulle kunna sitta här i timmar och skriva om hur underbar du är men då skulle jag nog inte komma till skolan i tid:)
Josefine Persson och Sandra Blomqvist hand i hand livet ut<3
Josefine Persson jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0