Lisa, jag finns för dig

Lisa jag vet vad du känner, vad dy går igenom, jag vet hur det känns. du ska vet att jag alltid finns för dig, genom allt. du ska veta att jag alltid kmr till dig om du behöver mig, jag håller om dig i mörkret, jag lovar att va ditt ljus i mörkret, du betyder så otroligt mkt. jag gör vad som helst för dig. du har mig genom allt, genom mörkret. du är den som får mig att skratta hela tiden, oavsett om jag är ledsen elr. inte, du är mitt ljus och jag vill inte förlora dig, för hur ska jag klara mig? hur ska vi klara oss? du är en stor pusselbit, om du försvinner så är pusslet inte fulländat, det är tomt, ett hål. du har fått mig att vilja leva vidare när jag hade det som mörkast. du är solstrålen, du är unik, du är one of a kind. ingen är som du, ingen kan ersätta denna lisa, det är helt omöjligt.
därför ber jag dig att hålla ut, även om du är ledsen så snälla tänk på oss som finns där för dig, vi hjälper dig genom allt, inga tvivel om det. you'll be in my heart forever and ever no mather what<3<3<3
jag älskar dig Lisa<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0