Lisa<3

Lisa, min underbara lisa, hur skulle jag kunna klara mig utan dig. alla underbara minnen med dig, alla skratt. det är många och jag har tappat räkningen. du är helt underbar och wonderful, visste inte riktigt hur jag skulle uttrycka mig:)
vi har alltid kul ihop, oavsett vad:)
jag kan inte fatta att tre år har gått, det känns som om vi har känt varandra i en evighet, hela livet liksom:) jag kan prata om allt med dig och du lyssnar:) du försöker alltid muntra upp mig när jag är nere:) och det behöver jag.
även om vi har haft våra tvister så har vi hela tiden förblivit vänner och det är jag så djupt tacksam för. att du har förlåtit mig för de dumma saker jag har gjort, jag kan inte fatta det. jag trodde då att jag hade förlorat dig för alltid och att jag skulle vara tvungen att klara mig utan dig:O TACK! tack för att du har stannat kvar och varit min vän i vått och tort.
det betyder så otroligt mkt för mig, speciellt med tanke på vad som har hänt de senaste två åren i mitt liv, jag trodde jag skulle ta livet av mig men du var en av de tre andledningarna till att jag fortsatte leva och du är en av de tre anledningarna till att jag står här idag, livs levande.<3
det har varit ett bar tre turbulenta år kan man verkligen säga, med killar, med kompisar som fallit bort men även bra och roliga minnen som man aldrig glömmer:) det är helt otroligt att vi står här idag som två bästa vänner:)<3
du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta<3
du är ett av de tre ljusen i mitt mörker som lyser upp vägen som jag går på, inga tvivel om de<3

du och jag ska för alltid vara bästa vänner, vad som än händer, vi är ämnade att vara det<3

Lisa Kindblom och Sandra Blomqvist ska för alltid vara tillsammans genom allt tills döden skiljer oss åt<3

Lisa Kindblom jag älskar dig och du kmr alltid ha en plats i mitt hjärta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0