lördag morgon

nu sitter jag här vid datorn och har de känns som om jag har all tid i världen just nu:O nej men saken är den att vi ska åka vid halv fyra typ, finsk tid så de blir i sverige halv tre.
jag ska i och för sig locka mitt hår lite så de kmr ju ta tid men de är nog inte förän vid tolv ett tiden som jag behöver börja fixa i ordning mig.
hmm, ska nog lägga mig och sola lite ute för de är så underbart väder, strålande sol och inga moln. jag låg renn igår och sola ett par timmar och de var riktigt skönt och varmt(H) hoppas på att bli ännu brunare än vad man redan är, sådär rikigt gyllenbrun(a) fast de är jag renn. och nu märkte jag att jag skriver på finlandsvenska:O höhö(a)
nåjaa, får se när jag kan skriva igen då, kanske imorn.

Pussy'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0