Maggie<3

jag har nu tappat räkningen på hur många gånger jag har skrivit om dig här på bloggen:) men saken är den att jag aldrig tröttnar för det är varje gång lika kul att skriva om hur fantastisk, underbar, vacker, ja jag kan fortsätta men de blir nog så att de aldrig tar slut för du är en sån person som man kan säga alla bra ord om och det finns många bra ord:)
du har alltid varit en av dom personena som har ställt upp för mig och pratat med mig när jag har gråtit och sagt att allt blir bra och att det är bra att gråta ut ibland:) du är helt underbar och ger alltid bra råd om jag frågar om någonting:)
Du är en av mina tre ingridienser till ett lyckat liv:) för du ger mig livsglädje och hopp.du är ett av de tre ljusen i mörkret som lyser upp vägen för mig:)
jag vet inte hur jag ska beskriva hur mycket du har betytt för mig och fortfarande gör! du är en av tre anledningar till att jag har fortsatt leva, du är en av tre anledningar till att jag står här idag, levande:)
jag älskar dig och de kommer jag alltid att göra, oavsett vad som händer så har du alltid en plats i mitt hjärta och det menar jag:)<3
forever mine
forever thine
forever ours
av bethoven
du är verkligen ett under, en levande ängel, kan inte fatta att jag få ha dig som vän, jag är då lyckligt lottad.
vet inte hur jag ska beskriva det.

Magdalena Green och Sandra Blomqvist går för evigt på samma väg och vi hjälper varandra upp om den ena faller<3

Magdalena Green jag älskar dig och du kommer för evigt ha en plats i mitt hjärta<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0