måndag-.-

haha! idag blir de bara ett blogginläggXD jämfört med igår då jag skrev hela sju inlägg:O jag chockade till och med mig själv:P
höhö, i alla fall. idag har dagen varit helt underbar, med tanke på vädret men annars med lektioner har de varit skittråkigt-.- men de är de alltid. asså så underbart varmt de har varit idag, har suttit ute mest hela dagen och på varenda rast jag jag varit ute. imorn ska de bli ännu mer bra väder:D jippi! älskar att ha de såhär, går utan leggings och grejor:D och snacka om att man fick kommentarer på sitt ass och sina ben:O typ narre hon håller då alltid på och kommenterar sånt, hon ba vilka saftiga med du har sandra. fredrik han han ba hur kan du gå barfota? jag ba jag har sommarfötter. sen kom kommentaren om att vfr jag har sommarfötter och de var för att jag är bonde och bor på landet!:O från fredrik dåra-.- jag jaga honom en bra bit och fick tag på honom tillslut:D haha, ska ha klackskor någon dag här snart så ska han allt få:P
sen berätta jag att jag ska bada toppless på gotland och snacka om att fredrik blev lyckligXD min kommentar på de var bara att har du aldrig sett bröst elr?:P höhö. han ba jora men sandra, du skäms inte för din kropp va? jag ba nej, vad har jag att skämmas för? okej, jag har lite hull på magen och sidorna men de får va, jag tränar bort de ändå:)
jag ser ut som jag ser ut.^^

nu ska jag om en halvtimme iväg och träna, trots huvudvärk-.- får se hur de går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0