nu var de ett tag sen

det har nu gått tre dagar, igen.
asså jag har haft fullt upp med att fixa i ordning för finland och göra skolarbeten.
ja, jag är nu i finland och det blir studentfest imorn:D ska bli lite kul faktiskt^^
hittade tillslut en klänning i onsdags efter två tim i nacka forum, alltså till studentfesten och den ska även vara till skolavslutningen.
efterrättsdags!
så, nu har jag ätit pannacotta med jordgubbar^^ mkt gott:D
nå, jag kmr antagligen ta efter med finlandsvenskan och jag kan säga att jag redan nu pratar lite med brytning(a)
höhö, tycker de är lite roligt^^
klänningen jag kmr ha på studenten kmr jag att ladda upp bild på när jag kmr hem från finland så att ni får se hur söt den är:)
jag blev typ totalt kär i den när jag såg den(a)
nå , jag får se om jag skriver imorn, i så fall innan jag åker till festen för de lär bli sent sen på kvällen:P

Pussy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0