så jävla sur.

de gick ju just bra att snacka med adde. elr inte. jag sa att vi skulle snacka han sa okej, ska bara hämta moppen. jag ba okej. sen så visade de sig att han drog! asså blev så jävla lack och är fortfarande de. han svarar inte på mina sms elr. mina samtal! asså är så trött på honom.
vafan jag har sagt nu i två dar att vi måste prata men han sticker alltid ifrån de. så jäävla lack på honom!!
asså kmr dampa sönder på honom imorn! känns de som i alla fall i nu läget, men nu är jag bara så jävla lack, kanske har lugnat ner mig tills imorn, om inte, ja då vet jag inte.

nåja, de som har varit roligt idag är att jag har badat för första gången i år:D toppless och grejor också:P
med maggie!:D och efter orgenteringen, som jag helst inte vill prata om-.- ni som känner mig vet vfr.
så åkte jag hem till maggie och spelade wii medans hon gjorde en bild:D
sen så blåste vi såpbubblor också:D massa bubblor! mina bubblor!:D HAHA!
de var typ dagen, upp och ner gångar helt enkelt.
pussy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0