seg dag, elr. vad-.-

idag har jag gjort naaada! så jäkla trålig dag de har varit.
hela dagen har segat och de blev ingen match idag, orkar inte förklara vfr.
sen har jag kollat tv, suttit här vid datorn, hmm inte så mkt annat.

fan vad jag är nervös. jag ska prata med adde imorn om en grej och de är inte lätt. jag kan inte skriva om vad här på bloggen, även om jag vet på ett ungefär vilka som besöker min blogg så vill jag inte skriva de och riskera en del grejor.
jag är rädd, elr. jättenervös, liksom så jag har ont i magen. skitjobbigt. nästan så att jag gråter men jag vet inte vfr. det är tur att jag har mina vänner till stöd, dom finns alltid där, när man än behöver dom, oavsett vad dom gör så kmr dom alltid, elr. lyssnar alltid<3<3
älskar er mina tre änglar Josefine, Maggie och Lisa<3<3
forever we. livet ut<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0