torsdag

idag har dagen vart, hmm jag vet inte riktgt. började med att repa in för skolavslutningen i en halv timme med musikläraren. sen var de musiklektion med klassen i två tim. sen var svenska i två tim då vi såg på dracula. inte särskilt bra film, hade sett den tidigare också. sen var de hem och städa.
och förlåt Maggie för att jag drog sådär:)  kände mig lite dum där asså. älskar dig magge<3<3

och lisa, jag ville inte bråka med dig, jag var bara på så dåligt humör att de bara blev så, att jag slängde ur mig saker, de var inte meningen och du vet att jag bara vill dig väl och ditt bästa och att jag älskar dig<3
gumman du betyder allt och de vet du<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0