Beatrice<3

Vi skriver inte på msn mycket och vi pratar inte heller mkt annars men jag saknar dig som fan barndomsvän<3
vi har känt varandra sen vi var tre, tre år gamla! helt sjukt säger jag bara.
tretton år har vi känt varann, kan inte fatta de...
de känns som om de var nyligen som vi lekte med kaninerna och hoppade med dom...
jag kollar på foton från spanien när vi var åtta år gamla, shit vad vi var små då:O
saknar den tiden då de var vi och inga andra, tänk va lätt vi hade de när vi var små:)
nu har jag inte träffat dig sen förra sommaren!:'(
saknar dig jättemkt!!<3<3
Jag kommer ihåg dagen då jag fick veta att du skulle flytta till malmö, fyfan vad jag grät:'(
vi har haft så mkt roligt ihop, vart i skogen och byggt kojor, hoppat med våra kaniner och en massa sleepovers!
tiden går alldeles för fort, jag hinner inte meeed!!!
Jag ska banne mig spara pengar och åka ner till dig!<3
Jag älskar dig Barndomsvän!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0