bloggen igen

hehe, tänka sig vad man kan skriva mkt blogg(a)
vänta nu, har jag skrivit om höstlovet?:O
nåja, på höstlovet började jag med att vara med cissi sen så vart hon sjuuk:'(
på torsdagen åkte jag över till lisa på kvällen, då jens även kom dit och maggie var redan där^^
på fredagen, ja för de första hade jag bara sovit tre tim mellan torsdag och fredag-.-
de var tänkt att vi skulle iväg på fredagen men sen så blev de inte så.
på kvällen så kom Jim och markus...
ehm, ja de var en händelserik natt, och då inte på ett bra sätt...
på lördagen var de bara jag och lisa som vakna upp hos henne.
vi gick och handla lite frukost, sen städa vi lite granna och sen var de dags för mig att åka hem...
vilket jag inte ville-.-
men men.
på kvällen/natten satt jag ensam uppe och kolla på sexans skräckisar,
tyckte land of the dead var något äcklig men inte direkt läskig.
men de var nog lite läskigt att sitta upp i mörket helt ensam och kolla på skräckis och man hade bioljud också:O
på söndagen fick man inte sova-.- då kom byggjobbarna vid sju på morgonen, skoja inte de var jobbigt-.-
så har inte fått mkt sömn sen förra torsdagen, då jag sov till tolv, vilket var underbart skönt!
hoppas på att denna helg blir bättre=)
och att jag hittar på något roligt^^

fattar inte hur jag ska orka med skolan imorn:O börjar tio i nio och slutar halv fyra-.-
sjukt lång dag asså:O
får se vad som händer, jag behöver verkligen gå i skolan liksom-.-
tror jag är påväg att bli sjuk så ah...
nu orkar jag inte skriva mer, har skrivit massor!:O
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0