En seg söndag

hej folket!
idag har jag legat hela dagen i sängen, kan man väl säga.
har bara tittat på film, vilket har varit väldigt skönt och sen somna jag för en timme^^
men jag har fortfarande ont i halsen, det är värre idag-.- och jag är sjukt trött så de blir tidig sängdags idag.
ska lägga mig snart i sängen och kolla på film, igen, har precis ätit och så, så att ah.
hoppas på att inte bli sjuk nu:O vore inte alls kul för jag har verkligen jättemkt att göra i skolan-.-
ska ta vaccinet imorn elr. på tisdag så jag är rädd för att jag ska bli sjuk ändå-.-
får väl ta alvedon och sen gå till skolan^^(a)
nu ska jag lägga mig i sängen igen!;)
godnatt!
skriver imorn.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0