hemmakväll

Hejsvejs!
nu är de lördagkväll och jag sitter hemma och ska bara ta de lugnt.
var igår hos lisa och sov över, jens var där och vi kolla bara på film:) bara en massa fredagsmys;)
idag så åkte jag från lisa vid elva för att åka iväg till gymmet och dansa hiphop där Alvaro, dansare i bounce var tränaren:) det var riktigt kul men det var även svårt att hänga med(a) men de var kul^^
sen så var de hem och se på film i sängen, då man somnade för typ 45 min, superskönt, men var fortfarande sjukt trött och frös som fan. jag gick upp, tog en kopp te och macka och satte mig vid tv:n:)
sen var de middag och nu sitter jag här och skriver...
har ont i ögonen och i halsen, är jätteseg i kroppen, hoppas att jag inte blir sjuk nu:O
vore verkligen inte läge liksom!!:O har massor att göra i skolaaan-.-
sen är de vaccination på måndag/tisdag i skolan så då skulle man gärna vilja vara i skolan.
nåja, hoppas på de bästa^^
nu orkar jag inte skriva mer!
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0