lördag

Idag så blir de filmkväll hos mig=D vi blir tre tjejer^^
ska hyra film också, en skräckis tror jag(a)
har städat hela förmiddagen^^
känner mig lite duktig(a)
ska snart åka ner till centrum för att handla en parfym:D
weeei! christina augileras senaste by night;D
tycker den luktar så gott!
just de, de blir jag, lisa och cissi ikväll!:D
vi kmr nog skratta mkt men saken är den att jag har träningsvärk i magen från styrketräningen igår på idrottenxD
snacka om att de var jobbigt asså:O
men skratta som fan för jesper, vår lärare, han skrämde ossian!!xD
asså jag och johanna R bara föll pladask ner på golvet och började garva så vi börja gråtaxD
de var så sjukt roligt!!;D
asså han är så rolig jesper:P men ändå allvarlig liksom^^
höhö, har en känsla av att de kmr bli mkt skratt på idrotten i framtiden också:P
hmm, vet inte vad mer jag ska skriva:P
Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0