Skansen

Idag började man dagen åtta-.- fatta va segt asså...
först hade man estetiska men kunde fan inte koncentrera mig, har för mkt tankar...
sen var de matte och då kunde man inte heller koncentrera sig och då var man tvungen att berätta allt för helena
som sedan skickade mig till kuratorn men hon var inte där och då fick jag sitta och prata med rektorn för hon hade följt mig till kuratorn så ah. måste nog gå och prata med någon för de går inte de här att bara sitta av en massa lektioner...
nåja, sen på eftermiddagen så åkte min fotogrupp till skansen och fotade med analog kamera=D
vi fick jobba i grupper om två, fick dela på en kamera där vi fick 18 bilder var att fota^^
Jag och victoria var i par och sen så gick vi runt med markus och ossian också, så de blev rätt roligt^^
sen så hann jag faktiskt med att fota med min systemkamera:D
och de kmr upp bilder här!
sen åkte man hem och somna på bussen:O
var totalt slut(a)
väl hemma åt jag först lite soppa och macka och sen så tog jag ett varmt bad=)
så sjukt skönt med ett bad asså^^ avslappnande
nu sitter jag här och är tröött(a) men imorn får man sova till kvart över åtta=D
i alla fall någonting(a) så ska nog komma i tid i säng idag^^

The crew:P


Kolla vad nära man kom ekorren:O Så sööt!


I'm watching you;)
(de är jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0