28-10-09

Hejsan svejsan!
idag har de varit jobb ungefär hela dagen, började vid ett och slutade vid fem.
de var lite jobbigt för att jag åt frukost vid halv elva och vid halv tolv åkte vi iväg och sen så hann jag inte med att äta förrän nu när jag kom hem till mamma:O så de ända jag har fått i mig idag var en kopp varm choklad.
men nu har jag ätit en bit pizza och är i full gång igen, elr. inte direkt-.- är sjukt trött men ska ändå iväg och träna nu, kan ju inte skippa att träna för att jag är trött:O nej de går inte an(a)
dessutom är de bara pilates, inget ansträngande direkt:P
sen är de hem och jag undrar om jag kmr att somna ganska direkt sen när jag kmr hem:O(a)
hmm, får se:P
aja, skriver mer när jag kan!
Puss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0