goddag?

Hej där ute!
nu sitter jag hemma efter en jobbig morgon/förmiddag-.-
igår så vid sju, ungefär kom jens till lisa och sen någon gång vid tio kom maggie.
jens, han åkte väl hem vid halv elva tror jag de va.
vi var väl uppe till två, fast jag var vaken till halv tre ba för att lilla markus ville ha sällskap via sms.
tillslut så lät han mig sova:P
man han inte sova länge förän hemtelfonen ringer vid tre-.-
larmet hade gått ute på lisas landställe så telefonen, den ringde och ringde så man inte fick sova-.-
sen var de katter också i farten men de var inte så farligt^^
ja, sen vid sju så var lisas pappa hem och lät så då vakna man igeeen-.-
hmm, jag kan nog inte sovit mer än fyra, fem timmar i natt, allt som allt-.-
så är sjukt trött och seg just nu och borde få i mig någon lunch kanske?
hmm, vet i fan vad jag ska äta:O får leta i frysen/kylen elr. nåt...
jag var tvungen att gå upp vid nio för jag skulle vara halv elva vid mammas jobb så sov verkligen ingenting i natt.
jag måste även packa nu för att jag ska över till pappa denna vecka, great!;|
långt till stan och bussarna går en gång i timmen på dagarna-.-
tur att man har lov nu så man får sova. efter lovet får man minsann knappt några sovmorgonar längre...
nytt schema som typ suger heeest balle-.-
börjar åtta på tisdagar, åtta! och slutar halv fyra, jag kmr ruttna och försova mig-.-
längsta sovmorgonen är till tio över tio-.-
och tidigaste dan vi slutar är fem i tre-.-
fredagar är fan skit, slutar fyra, fyra! på en fredag! hur jävla kul är de?!:O
hoppas på att de inte varar så länge de här schemat.
nu måste jag nog äta innan jag svimmar;)
Puss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0