godmorgon!

Godmorgon folket!
nu sitter jag hemma, har precis ätit frukost och ska bara chilla här vid datorn ett tag=)
jag gick upp lite tidigare än jag skulle för vattnet är avstängt mellan nio och elva.
idag är de matte och engelska och jag är faktiskt klar med en uppgift i tid=D
applåder för mig(a) fast nu är saken den att jag tycker min saga suger men men, de kan jag ju inte säga:O
hoppas på att den är tillräckligt bra för att få godkänt.
matten, den jag inte gilla, jag ska jobba ikapp på lovet så de är nog ingen fara.
matten är egentiligen jättelätt så^^
sen har jag ju barngympan idag också^^ är jättetrött så är inte så taggad på de, men men.
yääääy!=D pengar på kontot, okej de är bara 168 men men:P
ska inte använda dom till vad som helst, får se om de är något jag ska göra under höstlovet kanske^^
nu vet jag inte vad jag ska skriva!
Puss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0